اقتصاد

بیت کوین: چرا جهش بیت کوین به 70000 دلار نباید تعجب آور باشد

بیت کوین: چرا جهش بیت کوین به 70000 دلار نباید تعجب آور باشد

Bijie.com گزارش داد:

    تعداد فزاینده ای از تحلیلگران موافق هستند که بازیابی بیت کوین می تواند تا 70000 دلار افزایش یابد. با این حال، قبل از افزایش اخیر BTC، اهرم بسیار بالا بود – یک ریسک بالقوه قیمت.

به گفته بنیانگذاران گلاسنود، جان هاپل و یان آلمان، بیت کوین [BTC] در موقعیت خوبی برای آزمایش مجدد 70000 دلار است. این دو نفر از Negentropic استفاده می کنند

«شورت‌های متمرکز بر این محدوده فشرده‌سازی بلندمدت بیت‌کوین زمانی که از سطوح ۶۸۰۰۰ تا ۶۹۰۰۰ دلار فراتر رفت، منحل می‌شوند…”

کانال فشرده‌سازی علامت‌گذاری‌شده بخشی از الگوی bullhorn است زیرا بیت کوین پس از رسیدن به اوج‌های جدید در ماه مارس به تثبیت ادامه می‌دهد.

چرا بیت کوین ممکن است به 70000 دلار بازگردد

طبق گفته بنیانگذاران Glassnode از طریق پلتفرم بینش ارزهای دیجیتال Swissblock، بیت کوین به دلیل سطوح کم خطر فعلی و افزایش فعالیت شبکه می تواند به 70000 دلار برسد.

موسس همچنین اشاره کرد که افزایش بیت کوین به 64000 دلار، نمایه ریسک دارایی را از بالا به پایین تغییر داد.

جالب است که بهبود در ماه‌های می، ژوئن و جولای پس از نشان دادن ویژگی‌های کم ریسک این دارایی رخ داد. بنابراین، این روند ممکن است خود را تکرار کند و ارز دیجیتال را به 70000 دلار برساند.

علاوه بر این، Swissblock به بهبود رشد شبکه بیت کوین اشاره کرد که ممکن است پایداری روند صعودی را تایید کند.

“رشد شبکه در حال از سرگیری مسیر صعودی خود است، حتی بالاترین سطح ماه جولای را به چالش می کشد، و ما نه تنها شاهد رشد قابل توجهی هستیم، بلکه روند نزولی که پس از نصف شدن مشاهده می شود را نیز شکسته ایم.”

نقدینگی شبکه رشد را عقب می‌اندازد، اما پلتفرم تحلیلی نشانه‌هایی از بهبود آهسته را نشان می‌دهد که می‌تواند بیت کوین را تقویت کند.

علاوه بر این، طبق داده های Swissblock، نرخ منفی سرمایه گذاری در بازار دائمی BTC ممکن است بهبود را تسریع کند.

نه تنها نرخ تامین مالی برای معاملات آتی دائمی از آخرین خوانش منفی بوده است، بلکه در بزرگی نیز افزایش یافته است: این امر در دوره‌های صعودی نادر است. این موقعیت یابی می تواند در صورت انحلال، سودهای قوی تری ایجاد کند

نرخ تامین مالی پایین بیت کوین به تسلط ETF های نقدی بیت کوین ایالات متحده مربوط می شود که تأثیر بیشتری بر قیمت ها نسبت به بازار مشتقات دارد.

علاوه بر این، Swissblock حدس می‌زند که سهام اخیر BTC در پلتفرم سهامداری Babylon ممکن است منجر به نرخ‌های مالی منفی شده باشد.

VanEck اخیراً همان چشم انداز بازیابی را به اشتراک گذاشت و به ریسک اشتهای بیت کوین مشابه با بازیابی های قبلی بازار اشاره کرد.

با این حال، یک تحلیلگر CryptoQuant هشدار داد که اهرم بیش از حد (نفع باز) باعث افزایش قیمت بیت کوین می شود که می تواند باعث تغییر قیمت نسبت به روندهای گذشته شود.

“دوباره گذشته، ما به سرعت برنده شدیم؟”

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا